Bli med på Tine fotballskole i Gui Sportsklubb i uke 25 og uke 32

Postet av Gui Sportsklubb - Fotball den 10. Feb 2021

Vi fortsetter med suksessrike TINE fotballskole i Gui Sportsklubb fotball. Vi inviterer alle gutter og jenter født fra 2010-2015 til å delta på et av årets store høydepunkter i Heggedal og Vollen.

Meld deg på her >>

Tine Fotballskole foregår på både Arnestad Idrettspark (Vollen) og Gjellum stadion (Heggedal) i både uke 25 og i uke 32  mandag-fredag fra kl. 09:00-15:00.

I uke 25 (20/6 – 24/6) uka etter skoleslutt i juni.

Deltagerne kan velge om de vil delta på Arnestad

idrettspark eller Gjellum stadion.

• I uke 32 (8/8 -12/8) som er uken før skolestart i

august. Deltagerne kan velge om de vil delta på  Arnestad idrettspark eller Gjellum stadion.

Vi vil i år servere både mat og frukt. Vi deler inn i faste grupper og med faste instruktører.

Om det skulle bli få deltakere på de to eldste kullene (2010-11), vil de kanskje bli slått sammen til en gruppe på et av stedene (Arnestad eller

Gjellum). Dette for å kunne opprettholde et godt tilbud. Dersom dette blir aktuelt, vil info i så fall komme i god tid før oppstart. Og med mulighet for transport mellom stedene.

• Tine Fotballskole foregår på de to flotte kunstgressbanene på Arnestad og på Gjellum i Heggedal som er oppgradert med nytt dekke og ny 7-er bane i tillegg til hovedbanen. Man velger sted ved påmelding.

• Alle deltakerne får sin egen t-skjorte, sekk, fotball og drikkeflaske som brukes under fotballskolen.

• Instruktørene vil bli ledet av trenere fra vårt Telenor Xtra FFO i Gui SK fotball og vil bestå av ungdomstrenere fra Gui Sportsklubb.

Instruktørene har god erfaring med spillere på alle nivåer. Og som sørger for at samtlige spillere trives godt og får differensierte sportslige utfordringer i forhold til korona regler som til hver tid  er gjeldende på fotballskolen.

• Vi har egne jente trenere og stort ekstra fokus på jentene!

• Deltakerne vil gjennom uken få øvd seg på overordnede temaer så  som føring/finter, pasningsspill, forsvarsspill og score mål.

• Vi vil fortsetter suksessen fra siste årene – med kortere- og flere  økter per dag - alt for å opprettholde en god og variert aktivitet  gjennom hele dagen.

• Vi garanterer fine forhold, et meget bra sportslig opplegg og med mye lek og moro

For de yngste deltakerne (gjelder 2014 og 2015) er det mulig å melde på etter barnets interesse for fotball og vi prøver å dele inn i grupper tilpasset  dette. På den måten kan vi tilfredsstille alle behov, både de som er kjempe interessert i fotball, og de som bare er litt interessert i fotball og vil drive med noen andre leker i tillegg. Til alle nye og alle erfarne deltagere: Velkommen skal dere være!

PRIS pr. deltaker er kroner:

o Kr 1.490,- for hel uke (uke 25 og 32) pr. deltager pr uke i tidsrommet fra kl. 09:00-15:00.

o Kr 1.690,- for hele uke (uke 25 og 32) pr. deltager pr uke i  tidsrommet fra kl. 08:00-16-:00.

o Kr 2.600,- for begge ukene pr deltaker i tidsrommet fra kl. 09-00-15:00.

o Kr 3.000,- for begge ukene pr deltaker i tidsrommet fra kl. 08:00-16:00.

Det er mot et tillegg i prisen på kr 200,- pr uke, mulig å levere spillere tidligere og hente spillere seere enn det oppsatte programmet. Spillere kan da leveres fra kl. 08:00 og spillerne må hentes senest kl.16:00. Mellom kl. 08:00-09:00 og 15:00-16:00 vil spillerne være under voksent oppsyn - men det er ingen organisert aktivitet i dette tidsrommet.

Påmelding skal skje via eget påmeldingsskjema som sikrer at vi får inn de nødvendige opplysninger. Etter at deltager er påmeldt via dette skjema, får man en bekreftelse på e-post. Husk å sjekke søppelpost også (mail bekreftelse kan havne der).

Betaling av deltakeravgift skal skje til konto: 1503.73.37207

Husk å skrive barnets navn i merknad ved betaling.

Har dere spørsmål, ta kontakt med Sportslig leder Gui SK fotball, Svein Roar Aandal på mail: sveinroar.fotball@guisk.no

Påmelding her >>