GUI - Fotball en kvalitetsklubb

Postet av Gui Sportsklubb - Allidrett den 10. Feb 2022

Actic Senterleder Maria Lesteberg og Administrasjonskoordinator Franco Roche

En ny vår

Vårt voksende idrettslag tar stadig nye steg. I fotballen ønsker vi å fokusere på en av NFF sine visjoner; flest mulig, lengst mulig, best mulig. Gjennom sammenslåingen kan vi se tilbake på en sesong hvor samtlige årskull hadde et stående tilbud om å spille fotball.

I utviklingen av klubben ønsker vi å inkludere lokalsamfunnet samt inngå samarbeid som gir tilbake til de unge og lovende i klubben. Flere lokale bedrifter har stilt seg positive til støtte av klubben – noe vi setter stor pris på. Støtten bidrar til å løfte arrangementer, tilbud og kvalitet til våre fremtidige.

Actic-avtalen

Vi har allerede en rekke ungdom som benytter Actic som sitt lokale treningssenter, nå kan de benytte senteret til rabattert pris, det kan også andre/nye medlemmer, både av familie og klubb. Innmelding må skje via Actic i Slemmestad, medlemskap kan benyttes på flere sentere, men må ha Actic Slemmestad som hovedsenter. Fotballen har sin egen rabattkode som må benyttes ved innmelding.

Hvordan bli med i GUI Fotball ?

Vi i Gui fotball og andre større idrettslag mener det er viktig at gutter og jenter har et tilbud om daglig fysikk aktivitet. Vi håper å kunne bidra til barnas motoriske, mentale og sosiale utvikling gjennom fotball. I Gui fotball stiller vi krav til kompetanse med å stille med utdannede trenere, skreddersydde økter samt sterk forankring i barnefotballens verdier.

I vårt Telenor Xtra-tilbud har vi to avdelinger pr. i dag – en i Vollen og en i Heggedal. Tilbudet er for jenter og gutter 8-12 år og finner sted på Vollen hver mandag og onsdag 14:15-16:00 samt Heggedal hver tirsdag og torsdag klokken 14:15-16:00.

Målene og utgangspunktet med Telenor Xtra er;

1. Skape bevegelsesglede
  • Trygghet vs. Utfordring + Mestring = Trivsel og utvikling
  • Variert og god aktivitet – høyt aktivitetsnivå.
  1. Pedagogiske stikkord:
  • Se og bli sett
  • Gi og ta ansvar
  • Mobbefritt og fair play
  • Trygge og forutsigbare rammer med rom for medbestemmelse
  1. Bidra til gode vaner:
  • Kosthold, hygiene, folkeskikk, selvstendighet, respekt, planlegging og struktur.
  1. Deltakere for utdelt utstyr i form av treningstøy og bag.

Hvordan bli med?

Enkelt – kontakt Sportslig Leder Svein Roar Aandal på mail: sveinroar.fotball@guisk.no

Les mer her >> Fotball i Vollenstikka mars 2022.pdf