Her er a-lagets nye hovedtrener

Postet av Gui Sportsklubb - Fotball den 4. Des 2018

Fredrik Bøe er ansatt som ny hovedtrener for Heggedal Fotballs a-lag. Bøe, som de siste årene har styrt midtbanen som kaptein, får med seg Atli Heimisson som sin assistent.

Duoen er begge godt kjent i bygda, da deres daglige virke er på Hovedgården Ungdomsskole.

Det tror Fredrik vil være en fordel, så nå fokuset skal være på å satse mer på lokale unggutter opp mot a-laget.

- Jeg føler jeg har god oversikt over de fleste spillerne her i bygda, og det tror jeg vil være en fordel for meg, sier den nyansatte treneren, som også føler en viss stolthet over å ha blitt a-lagstrener for 1389s stolthet.

- Det er klart jeg er stolt, denne bygda er en viktig del av meg, og har vært de siste årene, og jeg gleder meg virkelig til å ta fatt på jobben skikkelig, sier Bøe, som allerede nå er i gang med frivillig trening for både a-laget og Heggedal 2, før a-lagsgutta møtes til pre season i januar.