Ny medisinsk samarbeidspartner til Gui fotball

Postet av Gui Sportsklubb - Fotball den 17. Jun 2020

Vi er meget godt fornøyd med å få med oss NaprapatGruppen - Asker sportsklinikk på laget.

GUI - fotball har over tid vært på utkikk etter en medisinsk samarbeidspartner som har erfaringer med fotballskader og idrettsskader. Ved å nå inngå et samarbeid med NaprapatGruppen- Asker sportsklinikk får vi en helt unik kompetanse på idrettsskader.

NaprapatGruppen - Asker sportsklinikk hadde i årene 2005 - 2008 et samarbeid med Vollen-Heggedal sitt A-lag der klubben var meget fornøyd med jobben de gjorde. Årene 2008 -2018 hadde klinikken det medisinske ansvaret i Asker fotball herrer. Vollen sitt A-lag har jevnlig gjennom årene også benyttet klinikken. NaprapatGruppen - Asker sportsklinikk har over flere år bygd opp en solid kompetanse der alle terapeutene har erfaring med å jobbe med idrettsskader og særlig fotballskader

Fra slutten av august vil de på klinikken i Asker starte opp med åpne timer for alle medlemmer i GUI sportsklubb fotball. Klubben vil også få verdifull kursing samt medisinsk utstyr gjennom avtalen. Vi er glade for at dette blir et tilbud til hele klubben sier NaprapatGruppen - Asker sportsklinikks innehaver Espen Rustgaard.

Vi i GUI - fotball har vektlagt kompetanse og bredde i behandlingstilbudet klinikken tilbyr som de viktigste ved valg av samarbeidspartner. Klinikken tilbyr blant annet trykkbølgebehandling, diagnostisk ultralyd, ultralydveiledede behandlinger, såletilpasning for å nevne noe. Les mer om deres behandlingstilbud på www.sportsklinikk.no og www.naprapatgruppen.no.

Vi ser frem mot et godt samarbeidmed NaprapatGruppen - Asker sportsklinikk til nytte for alle våre medlemmer tiden som kommer.