Velkommen til Gui Fotball - vi ønsker spillere i alle aldre velkommen

Vi har blitt en stor fotballgruppe. Hos oss er alle spillere i barne- og ungdomsfotballen velkommen, og vi tar nye spillere på alle årstrinn og uansett når i sesongen du ønsker starte. Ønsker du mer informasjon om våre lag og hva det vil si å spille hos oss, kan du ta kontakt med vårt sportslige leder Svein Roar på e-post sveinroar.fotball@guisk.no. Ønsker du komme prøve deg hos oss, så er det mulig å bli med en måned eller to før du bestemmer deg, velkommen til oss!

Når du skal spille kamper og blir en fast del av laget, må du melde deg inn. Påmelding skjer via MinIdrett, søk da opp Gui Sportsklubb under Medlemsskap og velg gren Fotball. Ønsker du hjelp til dette, ta kontakt med vår medlemsansvarlig Magne på magne@utkant.no.

Velkommen som spiller i Gui Fotball!

Min Idrett

Logg deg inn i Min Idrett for å administrere ditt medlemskap

Logg inn Glemt passord/bruker­navn? Ny bruker